Poludnevni program ranog učenja engleskog jezika

U našem vrtiću u pedagoškoj godini 2006./2007. započeli smo provedbu programa ranog učenja engleskog jezika. Ponudom poludnevog programa ranog učenja engleskog jezika potičemo interes djece za druge kulture i zemlje, razvijamo osjetljivost za engleski jezik, usvajamo osnovni jezični vokabular. Uz svakodnevan kvalitetan govorni model kreiramo
uvjete kako bi svako dijete, sukladno svojim sposobnostima, moglo stjecati elemente (pravilan izgovor i intonaciju) važne pri učenju engleskog jezika. U radu koristimo dva pristupa: situacijski pristup u kojemu djeca usvajaju engleski jezik u svakodnevnim životnim situacijama i provedbom organiziranih aktivnosti.

 
RAZMIŠLJANJA RODITELJA DJECE UKLJUČENE U POLUDNEVNI PROGRAM RANOG UČENJA ENGLESKOG JEZIKA
 
A. i Z. K: „Mi smo svakako zadovoljni postignutim rezultatima u engleskom jeziku naše djece. Imamo djevojčicu koja je također bila uključena u engleski jezik u vrtiću i uviđamo da znatno lakše usvaja znanje iz engleskog jezika i u školi. Mislimo da je dobro djecu uključiti u rano učenje stranog jezika jer im postaje jako blizak i mislim da kasnije imaju bolji izgovor, jednostavno im je „prirodno“ govoriti engleski jezik, a ujedno obogaćuje kulturološki.“
 
A.M. i T. K: „U globalu zadovoljni smo poludnevnim engleskim programom koji pohađa naša kćer M. K…Također pozitivna strana njenog učenja engleskog jezika je ta što ona svoje stečeno znanje prenosi na starijeg brata na način da ga uči riječi, pojmove i slično. Također napominjemo da smo primijetili da se djecu uče termini odnosno riječi prikladni razdobljima Božić, Djed Božićnjak, Uskrs, zeko, jaja (u vrijeme Uskrsa) i slično. Na kraju, primijetili smo da je dijete zadovoljno i sretno, da poštuje tete te o njima priča sve najbolje. Zadovoljni smo što naše dijete pohađa poludnevni engleski program, te nam je i daljnja namjera da M. ostane u grupi poludnevnog programa engleskog jezika.“
 
 
 
natrag